1. Zamówienia na towary będące aktualnie w stanach magazynowych Sprzedającego są realizowane w czasie podanym w opisie każdego z produktów w rubryce „Wysyłka” (w przypadku zamówienia co najmniej dwóch towarów z różnymi czasami realizacji, pod uwagę brany jest najdłuższy czas realizacji zamówienia). Czas realizacji zamówienia podany jest w „dniach roboczych” (tj. od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 16.00) i liczy się od daty (z zastrzeżeniem pkt. od 2. do 7. poniżej):
a) wpłynięcia pełnej kwoty na konto bankowe Sprzedającego - w przypadku płatności przelewem,
b) potwierdzenia złożonego zamówienia - w przypadku płatności gotówką.
2. Zamówienia, które wpłyną w dni robocze po godzinie 14.00 oraz w soboty, niedziele i dni ustawowo wolne od pracy będą traktowane jako otrzymane w następnym dniu roboczym.
3. Czas realizacji zamówienia będzie ustalany indywidualnie przez Sprzedającego w uzgodnieniu z Zamawiającym:
• w przypadku zamówień niestandardowych, tj. zindywidualizowanych przez Klienta,
• w przypadku braku towaru w stanach magazynowych Sprzedającego (o czym Sprzedający niezwłocznie powiadomi Zamawiającego),
• z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.
4. W przypadku niemożności zaakceptowania zamówienia o właściwościach określonych przez Zamawiającego, z powodu choćby przejściowej niemożności, Sprzedający skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia szczegółów dotyczących realizacji otrzymanego zamówienia.
5. W przypadkach określonych w pkt. 4 powyżej, Sprzedający może zaproponować częściową realizację zamówienia oraz anulować zamówienie na niezrealizowaną partię towaru bądź też zaproponować towar o tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą lub zbliżoną cenę.
6. W przypadku, gdy skontaktowanie się z Zamawiającym pod podanym przezeń w formularzu zamówienia numerem telefonu bądź adresem e-mail nie będzie możliwe w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
7. Realizacja zamówień odbywa się w kolejności ich napływania, aż do wyczerpania zapasów.